niedziela, 2 grudnia 2012

December madness

Witajcie,

     Nadrabiam zaległości :)

     Wreszcie przyszła chwila czasu kiedy mogę spokojnie usiąść i napisać nowego posta. Najpierw jednak przejrzałam parę ulubionych blogów, które zasypane są pierwszo-grudniowymi, przedświątecznymi postami. Bez zastanowienia mogę wam napisać, że najbardziej podobał mi się wspis Nissiax83 ! Zajrzyjcie do niej, polecam!

     Ja dziś też nie będę bardzo odstawała od wszystkich i też napiszę coś ze świąteczną nutką. Parę dni temu kolejny raz odwiedziłam mój ulubiony sklep z rodzaju 2001 pomysłów. Mowa o Perfect Prezent w Solvay Park Kraków.


     Jeśli ktoś kocha pierdółki, nie ma co kupić na prezent, czy poprostu chce znaleźć coś fajnego, przede wszystkim w dobrej cenie - polecam!

     Ale. Poszłam tam z zamiarem kupienia jednego góra dwóch olejków zapachowych ale jak na mnie przystało na olejkach się nie skończyło. Olejków szukałam od bardzo dawna do wyrobu kul kąpielowych. I właśnie w Perfekt Prezent znalazłam ich największy wybór, ponadto w bardzo dobrej cenie.


     Perfekt Prezent oferuje olejki firmy Vera Nord. 
     Firma ta w swojej ofercie oprócz olejków zapachowych ma również olejki eteryczne, oleje bazowe np. do masażu, a także kosmetyki. Po więcej informacji zapraszam na stronę Vera Nord http://www.vera-nord.pl/.

     Z olejków jestem bardzo zadowolona. Pięknie, intensywnie pachną, mają szerokie zastosowanie i duży wybór zapachów. Narazie ;) w swojej kolekcji mam poniżej przedstawione zapachy. 
     Piernikowy i Jabłkowo-cynamonowy posłużą mi w świątecznej sprawie. Ale o tym zaraz po świętach bo nie mogę za dużo zdradzić.




     Będąc na wspomnianych zakupach nie mogłam się również oprzeć podgrzewaczom, które sklep oferuje w przeróżnych zapachach. Ja wybrałam coś na święta i coś słodkiego na co dzień tzn zapach świątecznej choinki oraz czekolady. Pachną przewspaniale. I jest to kolejny produkt, którego w takiej gamie zapachowej jeszcze nie spotkałam. Więc jeśli szukacie niezwykłych zapachów to radzę wam odwiedzić Perfekt Prezent.


     Oprócz olejków i podgrzewaczy kupiłam także przesłodką zakładkę. Bardzo praktyczną, na magnesach.


     A to jest hasło w 100% prawdziwe!


     A jeśli już wspomniałam o olejkach zapachowych to pokaże wam olejki innej firmy. Równie intensywnie pachnące i ze sporą gamą zapachów, jednak widziałam je narazie w jednym miejscu w Krakowie i to nie pełną gamę jaką firma oferuje. A mowa o firmie BAMER http://www.bamer.pl.



    A jeśli chodzi o grudzień... to dla mnie grudzień bez śniegu to nie grudzień. Więc ja z niecierpliwością oczekuję na mój prawdziwy, biały, śnieżny i świąteczny grudzień. W tedy będę się cieszyć i ekscytować ;)

    A na zaraz po Mikołajkach już szykuję kolejny wpis. Tym razem będzie coś na temat "Handmade by AM". Ten kto już gdzieś się spotkał z tym hasłem to będzie wiedział o czym mowa, a całą resztę zapraszam serdecznie zaraz po Mikołajkach.

Tymczasem życzę wam udanego tygodnia i pięknych Mikołajkowych prezentów.

Translation will be soon. I have too little time.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby skomentować jako użytkownik nie posiadający profilu Google, wybierz w opcji "Komentarz jako" : Nazwa/adres URL :)