piątek, 14 grudnia 2012

Handmade by AM Part I

Ho Ho Ho :)

U mnie zima zagościła na dobre. Kraków pokrył się równiutko białym puchem. A skrócona już zimowa doba wydaje się być dla mnie za krótka ;) 

Jak minęły wam Mikołajki ? Mój Mikołaj był słodki i praktyczny. A z racji tego, że w tym roku mam większą chęć dawania niż brania to skupiam się na prezentach, które wychodzą ode mnie.

Wcześniej nie mogłam pokazać wam moich prezentów bo cóż to za prezent, który nie jest niespodzianką ? Jednak teraz kiedy już ich właściciele zostali nimi serdecznie obdarowaniu, przedstawiam wam :

własnoręcznie robione, przy użyciu moich własnych zdolności, z nutką mojej własnej świątecznej fantazji
CHRISTMAS PHONE CASE
czyli Świąteczne etui na telefon

Ho Ho Ho :)

In Cracow Winter was staying for good. The streets were covered with white fluff. Winter hours is too short for me ;)

What do you spend a Santa Claus day ? My Santa Claus was sweet and practical. 
In this year I have bigger wish give than take. Therefore I focus on a gifts, which I give. 

Before, I can't show you my gifts because a gift should be surprise. 

Now I can show you :

CHRISTMAS PHONE CASE



Etiu wykonane są w całości z naszywkami z filcu. Wszystko szyte jest kolorową muliną. Inwencja własna.

A case has made from felt. All has sewed with colourful silk. Own invention. 





Jeśli ktoś z was chciałby takie etui, to moge zrobić je dla was na zamówienie.
Piszcie na anna.mleczko@vp.pl

If you want such case, I can do this for you. Please, write for anna.mleczko@vp.pl


Trzymajcie się ciepło w te już mroźne zimowe dni :) I dajcie znać czy podobaja się wam świąteczne etui ? 

Greetings and kisses in a frosty winter days :) Christmas case are great ? Write to me!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby skomentować jako użytkownik nie posiadający profilu Google, wybierz w opcji "Komentarz jako" : Nazwa/adres URL :)