sobota, 10 stycznia 2015

December Mix

Witajcie Kochani w Nowym Roku!

Życzę Wam abyście w tym roku mieli same cudowne chwile,
 przepełnione miłością, pasją i niezliczoną ilością inspiracji 
oraz aby spełniały się wasze najskrytsze marzenia! :)

Trochę mi zajęło ogarnięcie grudniowego mixa, wybaczcie, ale już jest :)

Hello Everyone in New Year! I wish you only wonderful moments, a lot of love, passion, endless inspirations and may all your wishes come true ! :) I invite you for a December Mix ! Have a nice reading!
   
     Razem z Sonią zachęcałyśmy i wciąż zachęcamy do wzięcia udziału w akcji Karma Wraca!  
Wystarczy zrobić sobie zdjęcie, samemu, z psiakiem jak chcecie ale z hasłem Karma lub Karma wraca i opublikować na fb, twitterze lub insta z trzema hashtagami :
 #1selfie1posiłek #karmawraca #karmimypsiaki. 
1 zdjęcie = 1 posiłek dla głodnego psiaka! Cały czas trwa liczenie na stronie, na której dowiecie się więcej o akcji : https://www.karmimypsiaki.pl/karmawraca

     One selfie = One meal for hungry doggie !!! You must get a photo with inscription Karma or Karma wraca and publish in Facebook, Twitter or Instagram with three hashtag #1selfie1posiłek #karmawraca #karmimypsiaki


     Przed samymi Świętami jak co roku upiekłam kruche ciastka, które udekorowałam polewą, a także ubrałam jak co roku żywą choinkę, a na drzwiach zawiesiłam wieniec - trochę "zachodu" w Polsce ale to akurat jeden z bardziej lubianych przeze mnie zwyczajów ;) Udekorowane drzwi i okna domów wyglądają bajecznie!
     Biscuits, real christmas tree and christmas flange. Adorned door and windows look fabulously abroad!


     Aż nadszedł Wigilijny wieczór... 
     Sonia niestety miała kłopoty z łapą więc przespała całą kolację, prawie... ;)
     Until came Christmas Eve... Sonia had a problem with her paw so she slept away whole supper, about... ;)


     Prawie... bo prezentami nikt nie pogardzi ;)
     About... No one don't despise of gifts ;)


     Ręcznie robione bańki mojej Mamy :)
     Handmade bauble by My Mom :)



Zoom na prezenty/Zoom on gifts :

     Portfel z cyrkoniami. Czerwień i złoto - KLASA! Nie spodziewałam się go, a teraz nie mogę bez niego żyć. 
Mój narzeczony ma gust ;)
     Wallet with zirconias. Red and gold - FLAIR! I never expected this, and now I don't live without this. 
My bridegroom has a taste ;)

     Tatuś chyba ma dość odpowiadania na moje "fotograficzne" pytania :D Albo chce żebym na prawdę się czegoś nauczyła ;) No bo któż by inny wymyślił dla mnie taki prezent? #córuniatatunia Od Wigilii "kadruję z głową" ;)
     Gift from Daddy :) #daddysgirl "Framing with head"

     Cienie MIYO - zagadka. Pierwszy raz w moich rękach, jeszcze nie testowałam. 
Kolory/Colours : no. 09 Champagne, no. 11 Angel
Eyeshadow MIYO - mystery. Not yet test it.
     Znacie tusze Ace of Face ? Mi pierwszy poleciła Katosu Katosu Facebook :) 
Firma teraz zmieniła ich wygląd więc zobaczę różnicę i napiszę.
Are you know Ace of Face mascara ? Katosu reccomended me this. Company changed their look so I will check difference and write about it.
     Korektor rozświetlający pod oczy/Under eye hightlighting concealer- 
 Loreal Lumi Magique. Kolor/Colour : no. 02 Jestem nim zachwycona!!!
     I was delighted this!!!
     Czapka/Beanie : No name
     Rękawiczki/Gloves : No name
     Szalik/Scarf : New Yorker
     Woda perfumowana Avon Femme + żel pod prysznic i balsam do ciała
     Kategoria : kwiatowo-owocowo-piżmowa
  Nuty zapachowe : świeża gruszka, magnolia i ciepłe drzewo bursztynowe
     Perfume Avon Femme + shower gel + lotion. Category : floral-fruity-musky. Aroma notes : fresh pear, magnolia, warm amber tree
     Dobrze już znane cienie Sleek MakeUp.  Tym razem paleta Rio Rio
     Well-known eyeshadows Sleek MakeUp - Rio Rio palette
     Świecące aniołki z sercem i od serca :) Bardzo mnie urzekły ;)
     Glowing angels with heart and from heart ;) These angels entrance me ;)
I na koniec moja tęczowa propozycja na Sylwestra
My rainbow make-up for New Year's Eve 

* Cienie do powiek / eye shadows Inglot no. 141, 133, 158, 426
* Kreska : Pigment + Płyn utrwalający / eyeline : body pigment powder Inglot no. 294 + Duraline Inglot
* Pomadka do ust / Lipstick Inglot no. 910
* Sztuczne rzęsy / Eyelashes E.L.F Dramatic Lash


Nic dodać nic ująć, do następnego!
I have nothing to add to them, see you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby skomentować jako użytkownik nie posiadający profilu Google, wybierz w opcji "Komentarz jako" : Nazwa/adres URL :)