środa, 15 kwietnia 2015

Del Mar vol. II - Sleek MakeuUP

Witajcie,

     Wiosnę już dobrze dało się odczuć w powietrzu, wszystko pachnie, grzeje i wywołuje uśmiech na twarzy. W mojej głowie roi się od pomysłów, tylko doba troszkę za krótka na realizację wszystkiego na raz ;)

     Dziś pokażę Wam długo wyczekiwaną paletę od Sleek MakeUP - Del Mar vol. II. I nie wiem czy najpierw urzekło mnie jej opakowanie (kocham palmy, morze i słońce), a później kolory zawarte w palecie, czy odwrotnie. Ale całość, bez dwóch zdań, skradła moje serce. Wiosna i lato będą zdecydowanie pasteLOVE.
















     Paleta zwiera pastelowe odcienie, jak zawsze znalazło się parę matów, pereł i matów z połyskującymi drobinami. W moim przypadku w wersji Del Mar Vol. I sprawdziło się tylko parę kolorów, natomiast Vol. II to już zdecydowanie moja gama, więc możecie być pewni, że zostaną one wykorzystane do wiosenno-letnich makijaży.


     Zakupy już po raz kolejny robiłam na http://mintishop.pl/ --> LINK. Kupiłam też kolejną buteleczkę mojego ulubionego, a raczej najbardziej lubiącego się z moją cerą, kultowego podkładu Revlon ColorStay (Buff - 150, normal/dry skin). Nie mają wersji z pompką, ale mi kompletnie nie przeszkadza jego aplikacja. A jak to jest u Was ? 

     Miejsce w paczce znalazły też dwa samplery Yankee Candle - Black Coconut (dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty i drzewo cedrowe) i Turquise Sky (morska trwa, świeża bryza i piżmo), które już zaczęły przywoływać na myśl moją ukochaną porę roku jaką jest bez wątpienia lato.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     Jeśli podobają się Wam zdjęcia i tematyka zawarta na moim blogu 
to zapraszam do obserwowania : Obserwuj --> LINK :)
     A także do śledzenia mnie 
i na Instagramie @annamleczko --> LINK.

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego!
Ania

4 komentarze:

  1. o kurcze, ale świetne kolory! koniecznie muszę zakupić :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory sa boskie
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje :) Zapraszam do obserwowania i na makijaże :)

      Usuń
  3. Make up wygląda perfekcyjnie! Ciekawie tu u Ciebie! Ja już obserwuję i będzie mi bardzo miło, gdy Ty również u mnie zostaniesz na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Aby skomentować jako użytkownik nie posiadający profilu Google, wybierz w opcji "Komentarz jako" : Nazwa/adres URL :)