wtorek, 30 października 2012

Hi everyone! :)

     Niedziela 21 października okazała się przepięknym, słonecznym dniem więc wybrałam się razem z moim fotografem na wzgórze w Przegorzałach. 

     Sesja miała być make-upowa ale wyszła chyba make-upowo-modowa. Nie dorastam do pięt modowym blogerkom ale lubię modę, lubię dobrze się ubrać, dobrze wyglądać. 

     Moja niedzielna stylizacja była tym co lubię i w czym mi dobrze. Dopasowane spodnie, które w końcu znalazłam dla mojej sylwetki, w kolorze o którym marzyłam. Biały klasyczny top. I dwa moje ulubione płaszcze. Kolor szala zgrałam ze wstążkami w moich nowych, mega wygodnych botkach. Gdy zrobiło się ciepło duży szal idealnie posłużył jako wierzchnie okrycie. 

     Makijaż chciałam aby był pośredni. Na ciemny krzyczy mój fotograf bo na zdjęciach znikają oczy. Na jasny ja się krzywo patrzę. Połączyłam głęboką zieleń, brąz i trochę różu, górną powiekę rozjaśniłam jasnym cieniem. 


     Sunday, 21st October was a beautiful, sunny day so I went on a hill in Przegorzały with my photographer.

     It was to be a make-up photo session but in result it was a make-up-fashion session. I'm not fashion writer but i like fashion, nice clothes, attractive appearance.

     Sunday stylization was this what i like. Adjustment trousers in my ideal colour. White classic top. And two my favourite coats. I matched shawl colour to a ribbon in my new, very comfortable winter boots. When got warm, wide shawl served as a outer garment.

I wanted to a make-up was indirect. Dark make-up is not good for my photographer. I feel badly in a light make-up. I combined deep green, brown and some pink, I brightened top eyelid with a light eyeshadow.


     A oto owoce tej wycieczki. Na początek moje ulubione zdjęcie.
     There are photos from a trip. At the beginning my favourite photo.



A gdy ja się skromnie ujmując przygotowywałam...
When I prepare...


...G. przygotował aparat i mogliśmy zaczynać.
...G. prepared a camera and we could begin.







;)






     A po sesji w liściach poszliśmy na przerwę do Restauracji u Ziyada na Zamku w Przegorzałach. To ponoć jedna z tych restauracji gdzie najdłużej czeka się na pierwszy kontakt z kelnerem. Mając to na uwadze, od razu sami zaopatrzyliśmy się w karty. Myślę jednak, że miejsca na tarasie i widoki jakie serwuje umiejscowienie restauracji wynagradzają wszystkie niedogodności.

     After session in a leaves we went for a break to U Ziyada restaurant of the castel in Przegorzały. There is one of those restaurants where we must wait for a waiter for a long time. Having regard to the above we took a menu ourselves. I think however, restaurant on a terrace and beautiful views compensate all inconveniences.




Na deser wybrałam Zieloną Lagunę. Pierwszy raz smakowały mi miętowe lody! Szacun!
Kiwi, lody, winogrona i zielony jabłkowy sos...

For a dessert I chose a Green Lagoon. Mint ice tasted me for the first time. 
Kiwi, ice, grapes and green, apple sauce... 


A na rękę załozyłam jedną z moich ulubionych bransoletek. Róż, truskawki i perełki ;)
I put one of my favourite bracelet on my wrist. Pink, strawberries and pearls ;)


Słońce świeciło do samego końca!
The sun was shining to the finish!










Pozdrawiam was ciepło i czekam na opinie.
A.

Loves and wait for yours opinions.
A.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Make up i stylizacja : Anna Mleczko, http://www.facebook.com/mleczkoanna

Foto : Grzegorz Mleczko, http://www.fotomleczko.pl/

Użyte kosmetyki :

Podkład Revlon Color Stay nr 150
Transparentny puder sypki Fm Group Make Up
Baza pod cienie Fm Group Make Up
Cienie z paletki Sleek Oh So Special
Automatyczna kredka do oczu Deep Maroon
Mineralny puder Bronzing Effect Amber Fm Group Make Up
Tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect
Szminka Avon Lily

UWAGA!
Kosmetyki Fm Group Make Up można zamówić bezpośrednio u mnie (proszę pisać na adres anna.mleczko@vp.pl). Są godne polecenia!
Ofertę można przejrzeć na : www.fmgroup.pl. Zapraszam!

Zapraszam na mój Twitter :
https://twitter.com/MleczkoAnna - najświeższe newsy i zdjęcia

1 komentarz:

Aby skomentować jako użytkownik nie posiadający profilu Google, wybierz w opcji "Komentarz jako" : Nazwa/adres URL :)